Borneo en Nepal - Reisverslagen van Eva van der Leest - WaarBenJij.nu Borneo en Nepal - Reisverslagen van Eva van der Leest - WaarBenJij.nu

Borneo en Nepal

Ik vertrek 30 september voor 4,5 maanden naar Azië om vrijwilligers werk te doen.

Ik zal eerst 2 maanden een programma volgen in Borneo. Dit bestaat uit verschillende projecten op verschillende locaties, die ter plaatsen een invulling zullen krijgen. Dit zal worden afgewisseld met avontuurlijke activiteiten.

Daarna zal ik 2,5 maand in Nepal doorbrengen. In Nepal begin ik met een oriëntatieweek in Kathmandu. Vervolgens ga ik 8 weken in een boeddhistisch klooster lesgeven aan monniken. De overige 2 weken zijn nog niet ingevuld.

Ik doe dit allemaal via reisorganisatie: Travel Active

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2014

14 days in the Himalayas

17 Maart 2014

Gravity

24 December 2013

Holdin On and Letting Go

13 November 2013

Along the road

16 Oktober 2013

Dreams don't turn to dust
Eva

Just finished my BSc in Medicin. Currently in Vancouver to follow some courses at UBC.

Actief sinds 05 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25762

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 03 Maart 2018

Studeren in Vancouver

30 September 2013 - 18 Februari 2014

Borneo en Nepal

Landen bezocht: